کتابخانه عمومی علامه محمد تقی ایوانکی

کتابخانه عمومی علامه محمد تقی ایوانکی

اینجا وبلاگ کتابخانه علامه محمد تقی ایوانکی است.این کتابخانه در سال 1371 تاسیس شده است.شما دوستان عزیز می توانید از بخش های متعدد این وبلاگ استفاده کنید. از اخبار کتابخانه مطلع شوید، برنامه و نرم افزار های مختلف را دانلود کنید و با نوشتن داستان های کوتاه نویسندگی را تمرین کنید. اگر مطالب مفید و زیبایی دارید می توانید آنها را برای ما بیاورید تا در وبلاگ قرار دهیم.
و من الله توفیق

آخرین مطالب

  • ۱۹ مهر ۹۹ ، ۱۹:۴۷ تست

پربیننده ترین مطالب

محبوب ترین مطالب

آخرین نظرات

نویسندگان

تجلیل از نویسندگان بومی

دوشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۵، ۱۲:۱۵ ب.ظ

طی مراسمی در تاریخ 12 تیرماه مراسم تجلیل از نویسنگان بومی شهر ایوانکی در کتابخانه علامه محمدتقی ایوانکی با حضور مدیرکل محترم کتابخانه های عمومی استان سمنان جناب آقای شاه حسینی و جمعی از مسئولین شهر برگزار گردید. در این مراسم از خانم جمیله احمدی، خانم ژیلا احمدی، خانم زهره مبارکی، خانم مژده تهرانی، آقای محمدرضا احمدی و آقای مجتبی نورمحمدی به عنوان نویسندگان بومی ایوان کی تقدیر به عمل آمد.

این برنامه میزبان سخنرانی جناب آقای دکتر عزت الله دهقان نویسنده و استاد دانشگاه نیز بود. ایشان درمورد برکات ماه مبارک رمضان و روزه صحبت نمودند.


۹۵/۰۴/۱۴ موافقین ۱ مخالفین ۰

نظرات  (۱)

۱۴ تیر ۹۵ ، ۱۴:۰۱ حسن نورمحمدی
همکاران محترم سلام و عرض خداقوت امید وارم همه این کارهاو تلاش ها  مورد رضای حضرت حق باشد
پاسخ:
با سپاس فراوان از همه همکاران و رییس محترم کتابخانه های عمومی شهرستان گرمسار که همیشه همه همکاران را مورد لطف خود قرار می دهند.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی